Blogu' din tufisuri

Sunday, November 11, 2007

Neuroleptice

Muzica: Placebo - Meds (featuring Alison VV Mosshart)
Sufragerie (22:29).
- Multi ani traiasca, multi ani traiasca, la multi ani! Cine sa traiasca, cine sa traiasca, la multi ani! Andrei sa traiasca, Andrei sa traiasca, la multi ani! S-alta data, s-alta data, o s-o facem si mai, si mai lata!
- Sa ne traiesti fratioare!
- La multi ani, puiule!
- Merci mama...
- La multi ani vere, da sa te pup!
- Merci! Muah, muah. Verico, vreau o tigare...
- Acum?! Bine, dar fumam in dormitor sa nu ma vada maica-ta.
- Ok. Du-te si ia tigari din buzunar din geaca. Ma gasesti acolo.

Dormitor (22:33).
- Edith? Ce cauti aici?
- La multi ani Andrei... Nu te bucuri sa ma vezi?
- Ba da... dar... cum si cand ai intrat?
- Ce tot atatea intrebari... ia-ma in brate!
- Uh, ce calda esti... Deci, cand ai intrat?
- Acum 20 minute. Am intrat cand au iesit doi baieti d-abea tinandu-se pe picioare. I-ai lasat sa bea cam mult... Am vrut sa-ti fac o surpriza asa ca te-am asteptat aici.
- Uh... Dar de unde stiai ca o sa vin aici?
- Nu stiam.
- Te iubesc... esti misterioasa si misterios de frumoasa. Stii ce e ciudat? Tu apari mereu atunci cand am nevoie de tine... In seara cand ne-am intalnit, ma plimbam singur fiind macinat de probleme existentiale, gandindu-ma sa ma sinucid, dar ai apaut tu. Era noapte iar tu m-ai oprit sa-mi ceri un foc. Te uitai la mine cu o privire... nu pot sa o descriu. Mi-ai salvat viata. Defapt, tu esti viata mea de acum. Si stiu sigur asta pentru ca respir, mananc si dorm doar pentru ca stiu ca tu esti undeva si te gandesti la mine. Pana acum am la activ trei tentative de suicid. Prima chiar de la 12 ani. Ha! Exact de ziua mea... Adica in urma cu fix cinci ani.
- Nu mai vorbi despre suicid. Nu-mi face bine.
- Ok... Vrei o tigara? Mi-a zis vara-mea ca imi aduce si vad ca nu mai vine. Ma duc sa iau singur.
- Nu, eu nu vreau.
- Ok.

Dormitor (22:36).
- Am venit.
- Bine ca ai intarziat, am fost pana la baie si ma gandeam ca te-am facut sa astepti.
- Verico, era o fata aici, unde e?
- Ce fata? Cand am venit eu nu era nimeni...
- E... E... Edith? uuuunde eeeesti?
- Andrei?! Esti bine?! Sa sune cineva la ambulanta! A lesinat Andrei! Andrei! Andrei! Andrei esti bine?

Salon spital (12:15).
- Mama... unde sunt?
- La spital puiut. Ai lesinat aseara.
- Uh... nu-mi amintesc nimic.
- E in regula... Nu te agita. Ai nevoie de odihna. Vrei sa-ti aduc ceva de la magazin?
- As manca niste ciocolata...
- Ok, ma duc sa-ti iau. Vezi ca sunt niste pastile pe masuta aici. Medicul a zis sa le iei cum te trezesti.
- Ce pastile sunt? Si pentru ce?
- Nu stiu, nu a apucat sa-mi zica inca... A fost foarte mare agitatie aseara, deoarece te-a plimbat din spital in spital. Stiu doar ca sunt Neuroleptice. Nu stiu ce inseamna asta, dar voi afla. Ma duc sa iti iau ciocolata.
- Ok...

Salon spital (12:37).
- Nu lua pastilele!
- Mama?
- Nu lua pastilele acelea!
- Edith?
- Da, eu sunt! Nu lua pastilele pe care ti le-a dat medicul!
- De ce? Le-am luat deja...

Salon spital (12:39).
- Edith?! Edith?! Edith, unde esti?! Vorbeste cu mine! Unde esti? Edith!
- Andrei?
- Mama! Ai vazut vreo fata iesind din salon?
- Nu, deabia acum am venit. Ti-am adus ciocolata. Am intarziat ca am trecut pana la doctor.
- Nu are cum! Era aici! Nu avea cum sa plece!
- Oh, puiule... O sa fie bine. Iti promit.
- Ediiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiith?!

***Neurolepticele (gr neuro + lepsis fixare sinonime tranchilizant major, antipsihotice, neuroplegic)sunt o clasa de medicamente din farmacologie utilizate in tratamentul diferitelor forme de psihoze de tipul schizofreniei, paranoia, sau manii comportamentale.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Blogu' din tufisuri: Neuroleptice