Blogu' din tufisuri

Saturday, August 25, 2007

In spatele varstei... (partea a 2-a) >dialog cu Marcel<

Dialog cu Marcel:

Marcel: Da ba si mie un fum!
Eu: ia ma...
Marcel: Si ce mai zici ma?
Eu: *oooola mea...
Marcel: Nu, nu vreau sa-ti ascul problemele... zi ceva interesant!
Eu: Da chiar ba, sa vezi faza tare:

Eram acum cateva zile pe geam si aud tipete... Ma uit pe geam ca o tzatza securista(evident eu nu ma uitam ca sa am ce scrie in raport... ma uitam din pofta de caterinca) si imi dau seama ca era Nenea Baciu care tipa la cineva. Am crezut ca se ia de niste copii pe care-i vazsem cu trotinetele arzand-o aiurea prin fata blocului. Am ignorat faza. Peste 20 minute am coborat jos. Acolo am vazut pe Mircea, il stii nu? Da, ala grasu'... Era cu Vlad la bara din fata blocului. Atunci ei au inceput sa-mi povesteasca la cine tipa defapt NB(Nenea Baciu). La ei :)). Cica erau ei in fata blocului si iese NB.
NB: Plecati de aici!
Mircea: Nu vreau!
NB: Chem politia!
Mircea: Cheama!
NB: Da, ia ca va arat eu voua (si intre timp desface un fir de cauciuc gros si incepe sa se duca spre ei). Mircea scoate repede lantul(lesa de caine) care o tinea pe post de curea si se repede spre el. Baciu, cacat tot, face 3 pasi mari in spate si se potoleste brusc. Se pare ca Nenea Baciu nu prea mai are COHONES ca-n tinerete... Eu personal cred ca nu mai are deloc =)). Whatever e penal mosu' :)).

Marcel: tare , foarte tare!
Eu: bine ma, hai ca tre' sa plec ca ma suna astia.
Marcel: bine ma, respect, bye.
Eu: bafta

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

KjW2qf Very good blog! Thanks!

November 2, 2007 at 8:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

nQxUg4 Magnific!

November 2, 2007 at 10:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.

November 2, 2007 at 11:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Please write anything else!

November 2, 2007 at 12:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.

November 2, 2007 at 1:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.

November 2, 2007 at 2:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Please write anything else!

November 3, 2007 at 3:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wonderful blog.

November 3, 2007 at 8:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

Magnific!

November 3, 2007 at 9:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wonderful blog.

November 3, 2007 at 10:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hello all!

November 3, 2007 at 11:11 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Blogu' din tufisuri: In spatele varstei... (partea a 2-a) >dialog cu Marcel<