Blogu' din tufisuri

Tuesday, September 4, 2007

Marcel si dragostea...

Multi dintre voi, cand ati citit titlul, ati crezut probabil ca Marcel s-a intors... Nu, nu e asa... Inca mai am sanse sa intalnesc persoana perfecta :). Scriu in acest post un dialog dintre mine si Marcel de acum 2-3 saptamani... Imi placea sa vorbesc cu Marcel pe teme filozofice la o tigara... imi place la el ca e mereu original :). Cum spuneam acum 2-3 saptamani am avut o discutie legata de dragoste... Ati observat ca lumea cand aude cuvantul "dragoste" se gandeste automat la iubirea dintre un tip si o tipa? Dar dragostea este de multe feluri... dragoste materna, dragoste intre prieteni, intre rude... Marcel avea o parere foarte bolnava despre iubirea intre 2 indivizi de sex opus, dar totodata originala. El spunea ca dragostea se poate naste prin 3 feluri (atractie fizica, atractie mentala, obisuinta). El mai spunea ca dragostea e ceva de moment si ca tine intre 3 si 5 minute... Dupa acele 3-5 minute intervine dorinta de a poseda persoana iar apoi, dupa ce cei 2 au intrat in contact intervine egoismul posesiv. Eu nu cred ca e asa... Ce rost ar mai avea atunci? Parerea mea e ca dragostea, ca si viata, nu trebuie comentata ci simtita... :) chestia asta mi-a adus aminte de o chestie vazuta pe hi5-ul unei tipe :) "Favorite Books: nu citesc actziunea...o traiesc!!!" foarte tare :). Dragostea e ceva complex si multi oameni au metode ciudate de a o arata... important e sa o simti...

Scrisoare catre Razvan & Adriana,
05.09.2007 12:39

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Blogu' din tufisuri: Marcel si dragostea...