Blogu' din tufisuri

Friday, September 7, 2007

"ce sa faci cand nu ai nici un prieten?(sunt fata!)"

http://www.statistics.ro/ro/8140/StatLastSearches
Se pare ca o persoana a cautat pe google "ce sa faci cand nu ai nici un prieten?(sunt fata!)" si a intrat la mine pe blog... Se pare ca Marcel a plecat cu un scop... Se pare ca n-am nevoie de nicio persoana perfecta, pentru mine toti prietenii mei sunt perfecti. Sper ca tipa sa fi citit toate posturile si sa-l fi preluat pe Marcel... banuiesc ca are nevoie de el mai mult ca mine... Sper sa aiba grija de el si... sa il mai aduca si pe la mine... In final spun b'bye celui mai bun prieten imaginar al meu, Marcel...

PS: Sa nu-l mai lasi sa fumeze ca-si pierde din culori...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

looooool!!! deci chiar lol!... marcel..ti-a fost furat de o fata!>:)>:)\:D/..stiam eu k fetele sunt mai bune k baietii:P:P:P... bn...bn... am inteles...asta e un "zoom"?!?!/:)...hmm... glumeam,mey!... poate ti-l mai aduce si tie pe marcel...:>poate ea e fata perfecta!;):D:>...poate o sa devina invizibil de la atata fumat..sau poate ea nici nu fumeaza...hmmm... trebuie sa te gandesti la chestiile astea...:))=)):)) o,da!...:-"...stiu,stiu...st blonda:-":-j

September 7, 2007 at 2:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Blogu' din tufisuri: "ce sa faci cand nu ai nici un prieten?(sunt fata!)"