Blogu' din tufisuri

Wednesday, September 5, 2007

Persoana perfecta...

Dupa posturile mele obsesive legate de persoana perfecta am primit o groaza de mesage gen "cauti degeaba", "nu exista asa ceva","esti nebun","o sa mori ca Eminescu"(asta a fost =)) chiar tare) :). Mai mult, chiar si Sormea mi-a zis asta :(... Mi-a zis ca o sa caut degeaba si ca, daca o sa gasesc, o sa ma plictisesc de ea... Cum sa ma plictisesc? Pai nu am zis perfecta? Perfecta include si chestia asta... Nu va inteleg... Sa-mi furati visul de a intalni persoana perfecta e ca si cum ati fura o acadea de la un copil... sau ca si cum ati baga pe michael jackson intr-o gradinita... :)) Poate odata si odata o sa o gasesc :)) Dar daca nu o s-o gasesc nu-i bai... Macar sa se intoarca Marcel :D. Ma bucur ca multe chestii s-au asezat la locul lor azi :D.

Scrisoare catre bld,
05.09.2007 11:59

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mda... deci ti-am zis eu...si vad k nu's singura... NU AI NEVOIE DE O PERSOANA PERFECTA! (ma ai deja pe mn,dar asta e partea a2a...:-")... si ma simt fff.mandra de poza mea dp blog-ul tau..my favourite:D!... si... ink o chestie...pe kre ti-am mai zis-o,dar u ai zis k nu am inteles eu la ce te referi... in fine... nu iubim mai mult atunci knd gasim o persoana perfecta dekt atunci knd invatam sa vedem perfect o persoana imperfecta! luv ya,my bro!:D:X:X:X>:D<:*

September 5, 2007 at 2:46 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Blogu' din tufisuri: Persoana perfecta...