Blogu' din tufisuri

Wednesday, November 14, 2007

Love Sick

Partea I "God vs Love"
Muzica: Faultline - your love means everything
Pentru toata lumea ei erau cuplul perfect. Se cunosteau de la 16 respectiv 17 ani si se iubeau enorm. S-au casatorit in urma cu 3 ani cand ea a facut 21. A fost o nunta mare. Pare o relatie perfecta, insa nu este. Pana sa se casatoreasca nu s-au certat niciodata. Dupa nunta au existat mici certuri dar care se terminau rapid dupa o partida de sex si cateva tigari. Dar nimic nu mai e la fel... si ea stie asta. Banuia de mult timp ca o insala, insa nu avusese curajul de a infruta situatia pana acum. Acum sta singura in casa din Unirii pe care s-au chinuit amandoi ani intregi sa o cumpere si la care inca platesc rate. Sta singura cu o sticla de vin, un pachet de tigari si o lama. Nu obisnuieste sa bea, asa ca de la jumatate de sticla se simte ametita. Vrea sa se sinucida. Tremura toata si nu-si simte nicio particica din corp. D-abea poate sa-si controleze limba cat sa nu se innece cu ea. Dar totusi fumeaza. Fumeaza si bea vrand sa-si faca curaj pentru a-si pune capat zilelor. Cum a putut Dumnezeu sa-i faca ei una ca asta? A fost credicioasa de mica, pentru ca asa a fost crescuta de parinti. Se ruga in fiecare seara si dimineata, tinea post la fiecare sarbatoare si se ducea la biserica de cel putin odata pe saptamana. Deci... cum putea sa-i faca Dumnezeu una ca asta? Tocmai ei? Provenea dintr-o familie credicioasa ce au crescut-o bine. Pana si ei erau multumiti de relatia ei demna de invidiat de orice cuplu. Dar pentru ea era prea mult. Nu putea sa continue nici cu el, nici fara el. Sa o insele... putea sa treaca peste asta. Dar cu un barbat? Era deja prea mult! Era mai bine sa il fi vazut cu 2 femei decat cu un barbat. S-a simtit umilita si batjocorita. El era o bestie. Iar ea era carpa lui de sters pe jos. Intr-un moment de furie si-a facut curaj si si-a facut o taietura adanca pe venele de la mana. Sangele a inceput sa curga siroaie iar ea a cazut la pamant. Nu a murit. Peste o ora s-a ridicat vazand in ceata, si tarandu-se prin sange a luat un pumn de pastile. Deabea dupa a murit. A murit in chinuri. Insa nu chinurile o terorizau. Gandurile zburau prin capul ei si parca nu stia ce sa faca. Preotii zic ca persoanele ce se sinucid ajung in iad direct. Nu este adevarat. Ea... a ajuns in rai.


Partea II "Furia"
Muzica: Placebo - Infra red
"Ba sa-mi bag... tocmai mie ma? mie ma? Si am iubit-o! Arrrrrrgh! Si am iubit-o! Niciodata nu i-am gresit! Si ocazii au fost o groaza. Insa tineam la ea prea mult. Ea imi era de ajuns. Dar se pare ca eu nu eram pentru ea. Ii omor! Ii omor pe amandoi! Simteam eu ca e ceva neinregula, insa nu m-am convins pana sa ma uit in arhiva de la messenger. Dintr-o prostie am aflat... Multumesc Doamne. Mai bine ca am aflat acum. Iti cer scuze Doamne ca am omorat cainele... sau pisica... sau ce dracu era aia. Dar mergeam cu viteza pentru ca vroiam sa-i prind in flagrant. Si eram si baut. Oricum, imi cer scuze pentru ca imi pare rau. O sa-i omor pe amandoi. Si de ei nu-mi pare rau. Ea mi-a luat dragostea si el mi-a luat demnitatea! Ce e un om fara dragoste si un barbat fara demnitate? Nu e nimic... Nu mai sunt nimic. Uite-i ca ies din restaurant... Se saruta... Pentru papagalu' ala m-a lasat pe mine? Pentru papagalu' ala cu par de zici ca-i femeie? Sau. Nuuu! E femeie! Cu o femeie? Doamne... Nu stiu de ce dar parca toata furia mi-a trecut deodata. Nu o gasesc vinovata cu nimic. E doar... o femeie. Clar! Nu mi-a gresit cu nimic. Ma duc acasa si... si sper sa vina ambele acasa. E chiar draguta bruneta asta. Poate iese ceva..." Si asa au mai trait impreuna 22 de ani. Ea a continuat sa iasa cu femei iar el s-a culcat cu o parte din acestea, insa fara ca ea sa stie. S-au certat cand el avea 49 de ani si chiar au divortat. El a murit un an mai tarziu intr-o mizerie de nedescris pentru ca nu avea cine sa aibe grija de el. Era impotent deci nu a avut copii. Ea nici macar nu a fost la inmormantarea lui. Ar fi vrut, insa nu avea cum. Era in luna de miere... Cu un alt barbat cu 10 ani mai tanar ca ea.


Partea III "God's revenge"

- Asa a fost sa fie...
- Eram impreuna de 8 ani... opt ani de zile in care am avut o relatie perfecta. Si ea s-a sinucis... Din cauza mea!
- Nu din cauza ta...
- Ba da! Banuiesc ca a aflat de relatia dintre noi...
- Stii... nu am vrut sa-ti spun atunci pentru ca erai socat, insa o cunosteam.
- Pe ea? De unde?
- Am fost prieteni in copilarie...
- Prieteni... Ce ironie...
A mintit de fapt. Au fost mai mult decat prieteni in copilarie. Ea a fost prima care i-a bagat limba-n gura atunci cand aveau amandoi 14 ani. A fost prima lui dragoste. Dragoste care s-a incheiat brusc, ea mutandu-se in alt cartier si oprind orice corespondenta. Ea a fost singura lui iubire de sex feminin. Dupa ea au urmat numai barbati.


Partea IV "All dogs go to heaven"

- Gata, nu mai plange.
- Dar de ce mama? De ce a trebuit sa moara?
- Dumnezeu avea treaba cu el. L-a luat acolo sus pentru ca are nevoie sa-l apere.
- Dar si eu am nevoie de el! De ce Dumnezeu ia ce vrea si nu tine cont si de ce vrem noi?
- Ba tine. Uite... o sa mergem si o sa-ti luam alt catel. Unul trimis de Dumnezeu ca sa te apere si pe tine. El se gandeste la toti.
- Dar eu nu vreau alt caine! Eu il vreau pe John!
- Gata, nu mai plange... Haide la culcare ca e deja foarte tarziu.
- Dar nu mi-e somn!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Blogu' din tufisuri: Love Sick