Blogu' din tufisuri

Tuesday, July 3, 2007

Tiganii si masinile

Tin sa incep prin a-mi cere scuze fata de cititorii blogului ca nu am mai postat timp de 2 zile, dar am avut treaba multa...

am plecat cu scart de langa tine,te-am lasat in fum
spune ce o sa faci tu,faci pe prostu
sunt barosanu number 1,se stie-s cel mai bun
zi ce o sa faci tu,facï pe prostu

(Crisluda - Faci pe prostu)

In urma cu o saptamana mergeam ca tot omu' pe strada. Dau sa traversez latreacerea de pietoni cand deodata trece in viteza un BMW negru prin fata mea... Eu am ramas uimit de tupeul nesimtit de care a dat dovada soferul dar, ce credeti? Tot ala a scos capu' pe geam si mi-a zis cateva de dulce... In fine l-am lasat in pace...
In urma cu 3 zile acelasi individ, aceeasi poveste, acelasi final...
Ieri in schimb s-a mai intamplat odata! Mergeam pe aceeasi trecere de pietoni si in fata mea era un baietel mai mic... Acelasi tigan cocalar trece in viteza cu BMW-ul lui si dupa ce trece cu nesimtire fara sa dea prioritate incetineste si il injura pe ala mic... Atunci am ripostat si eu zicandui de toata familia lui de tigan cocalar :D Noroc ca eram cu tata =)) ca altfel nu ajungeam intreg pe trotuar :))...
Whatever, daca il vede cineva pe acest agresiv tigan imputit sa-i explice ca prioritatea de dreapta NU SE APLICA SI LA PIETONI!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Blogu' din tufisuri: Tiganii si masinile