Blogu' din tufisuri

Friday, June 29, 2007

Ataca buzoieniiiii!

Oh, da :D Daca vedeti pe strada un tip mare (paluga) cu paru' naspa (a avut suvita blonda), ochii mari si care rage FUGIIIIIIIITI! Acea creatura este un big-foot ce raspunde la numele de Edy(sau Bu, sau George, sau Paluga, sau Mr. B)! Eu astazi m-am intalnit cu el si de dobitoc ce e (el crezand ca face o gluma "ha-ha-ha-ha-pciu") a aruncat o piatra spre mine cand eu eram cu spatele spre el... Si pentru ca daunele sa fie maxime, inainte ca piatra sa isi atinga destinatia, a stigat: "Dinuleeeeeeee"... Mdea... m-am intors spre el si piatra mi-a venit fix in cap... aproape ca mi-a spart capul (a curs sange insa eram doar zgariat)...
ATENTIE: scopul acestui post nu este de a ma vaita, ci de a va atentiona urmatorul lucru: Daca auzi ca te striga cineva din spate, nu te intoarce spre el! Lasa-te in jos!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sounds like buziii:)))bha...mi dor da cls noastra bhaaa

August 28, 2007 at 1:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Blogu' din tufisuri: Ataca buzoieniiiii!