Blogu' din tufisuri

Friday, June 29, 2007

Nicola - Langa mine

Anii trec si tu in suflet ramai
Ai plecat fara sa-mi spui adio
Te-am pierdut cand te iubeam
Nu intelegi, as fi vrut sa nu pleci.

WTF??? Maria, fetita mica a Nicolai, a fost data disparuta =)). De unde stiu? Simplu... sta pe langa mine... Eram si eu la un fotbal ca tot omu' cand deodata vine un copoi si striga: "Ciprian!". Ciprian e un prieten de al meu care juca fotbal cu noi. Atunci am inceput toti sa radem zicand ca au venit sa-l ia la scoala de corectie (Cititi postul >Copilu' Bomba<, el e criminalul si de atunci facem caterinca de el). Insa nu asta era intentia lu' Garcea. Cu un ton de detectiv particular din filmele politiste a intrebat: "Care a vazut-o ultimu' pe Maria?". Intamplator noi chiar o vazusem in parc stand pe banca cu un retardat :D. Ciprian l-a aratat pe respectiv care tocmai revenise in parc. Atunci Garcea s-a dus la ala micu si i-a cerut datele =)). Cacat pe el ala nu a vrut sa zica nimic, dar Garcea cu acelasi ton de detectiv i-a zis: "Baietas, fetita aia e data disparuta! Noi nu glumim". Noi inca razand de la gluma cu "scoala de corectie" ne-am intors la fotbalul nostru :D.
Insa ramane intrabarea "Unde e fata Nicolai?!". Oare a dat de prima dragoste si a fugit cu el? Sau poate si-a pierdut cainele (Amadeus :)) LOL) si inca il cauta =)). Sau poate e asa cum zice Razvan si a luat-o "mafia organelor" =))! Poate imi da blogul pe PRO TV ca sursa =))

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Blogu' din tufisuri: Nicola - Langa mine