Blogu' din tufisuri

Saturday, June 30, 2007

Reuniunea 108

Dupa indelungi asteptari si incercari, fostii elevi ai scolii generale nr. 108 (generatia 1998-2006), au reusit sa se intalneasca. Nu era prima reintalnire, dar de la ultima trecuse mai bine de 2 luni... Oricat de bine m-as intelege cu colegii actuali de la liceu nimeni si nimic nu poate sa inlocuiasca fostii mei colegi dragi :D. Specific unei scoli din marginea bucurestiului (Berceni) ne-am intalnit in fata blocului meu :)). Insa cu toate astea nici mediul mizerabil, nici vecinii de kkt, nici prezenta foarte mica nu ne-au putut opri din a povesti intamplarile "funny" din generala. Ne-am amintit cum a spart un coleg tabla in joaca si am mintit toti ca s-ar fi impiedicat, cum am spart 3 geamuri in aceeasi pauza si le-am aruncat pe toate culmea "pe geam" =)) (nu a observat nimeni), cum ii zicea profa de civica lu' Stefanel "Baby" =)) (Stefane stiu ca o sa ma injuri ca o sa faca astia de la liceu caterinca insa nu m-am putut abtine :))...), cum au cazut(defapt unul a aruncat pe celalalt iar ala l-a tinut de picior si au cazut amandoi) doi colegi in Tineretului in lac cand eram la plimbare cu diriga, cum a zis un coleg la sfarsit de an sa le luam la profesori cadou "de mancare" si nu a mai vorbit diriga cu el never, etc... Au fost mult mai multe amintiri tinand cont ca am ras aproape 2 ore incontinuu :D.
D-abea astept urmatoarea reuniune de clasa :D... Daca tot citesc aici poate se simt si colegii care nu au venit si ne incanta cu prezenta lor :D. Acestea fiind spuse va salut pe toti si... :X Lily =))

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

da'te bha cu pulan blendar d'aici k mi'ai fakut pofta da voi , da 108 alea alea...yo am vnt atunci? anyway...kterink faza cu blogu tau sh k pampalau ala da marcel;))>:D<

August 28, 2007 at 12:57 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Blogu' din tufisuri: Reuniunea 108