Blogu' din tufisuri

Wednesday, June 27, 2007

Copilu' Bomba

Ziua de ieri...
Ziua de ieri este punctul limita al prezentului... Este un trecut apropiat si, cel mai grav, este ziua la care te gandesti cel mai mult. Mereu cel mai mult regreti o chestie a doua zi dupa ce ai facut acea chestie... E ceva total aiurea... Ceva ce multi nu inteleg... Dar de ce toata aceasta introducere? Pentru ce am scris atatea randuri? Simplu... ca sa justific de ce scriu pe blog o intamplare din ziua de ieri... Si acum sa incep:

A vazut careva filmul "Sleepers (1996)"? E uite ca era sa patesc la fel ca acei pusti... Un prieten de al meu se crede "Bin Laden"(sper ca am scris bine... nu prea m-a interesat numele asta) si a facut o bomba din 2 suruburi, o piulita si praf de pusca... Si prin inteligenta lui spranaturala s-a gandit ca e bine sa o aruncam din bloc de pe palier in fata blocului... Ne-am urcat toti la etajul 8 si tipul a aruncat >bomba<... Mdea, era sa-mi omoare un vecin :. Atunci toti am fugit fiecare cum a putut... Propietarul bombei si inca unul au reusit sa fuga strecurandu-se prin geamul de la pasarela insa eu(mai gras putin:( ) si inca 2 am fost nevoiti sa ramanem si sa explicam omului de ce era sa moara... Mdea, aiurea nu? Uite asa puteam ajunge complice la crima... Damn... Tipu' cu bomba merita un capac :)

3 Comments:

Blogger Ghost said...

BOOM! head`shot:))..tipu` BOMBA!

June 27, 2007 at 1:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

mda..yo sunt unu dintre cei 2 care a scapat pe pasarela:)))...mi-am rupt tricou:))..plm..ala e nebun cu bombele:))

June 28, 2007 at 3:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

oky...chill...deci qm naiba sa faci o mik mare bomba din 3 piulitze ji sa mai ai un pic pana sa omori un amarat de vecin?!=)) deci ala e chiar >copil bomba<,dar nu tocmai ptr k a faqt o bomba...;)):))=)) foarte tare!=))

July 2, 2007 at 5:28 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Blogu' din tufisuri: Copilu' Bomba