Blogu' din tufisuri

Thursday, June 28, 2007

In spatele varstei...

Ii vezi peste tot... sunt in masini, troleibuze, tramvaie, parcuri... sunt peste tot in viata ta. Te enerveaza mai mereu... Tu nu ii intelegi pe ei iar ei nu te inteleg pe tine... Desi foarte diferiti traim in aceeasi lume... Daca nu ai ghicit pana acum despre cine vorbesc o sa te lamuresc: e vorba despre pensionari. Probabil fiecare dintre voi a avut probleme cu unul din vecini care nu te lasa sa stai in fata blocului cu prietenii... uite ca am dat si eu de unul... E vorba de Baciu, administratorul blocului :) Ieri stateam cu 2 prieteni in fata blocului discutand aiurea ca sa traca timpul... atunci si-a facut aparitia fosila umana... la prima vedere pare un mosneag bolnav, insa ca mereu in viata aparentele inseala... Din 2 miscari unul dintre prietenii cu care eram s-a trezit cu un picior in spate si tras de par :)) Ce penibil a fost :D Acel prieten, care dealtfel chiar sta in bloc cu mine, a sarit in sus speriat si alarmat, facand un gest amenintator cu piciorul spre "bietul bosorog"... :) Scena care a urmat este geniala :)) Ca sa o redau cat mai bine o sa va scriu dialogul intre ei:
***
Razvan(prietenul) - Facand gestul amenintator: Vezi ce faci nenea!
Baciu(administatorul): Ma Zamfirache, ma! Am facut pipi! M-ai speriat si am facut pipi pe mine! Sa-mi bag p**a in tine si in tactu'!
George(celalalt prieten): Aia mica?
Baciu: Da, sa ii dau muie cu p**a aia mica si uda lu' tactu! Te prind eu Zamfirache!
***
Deci :D nenea baciu la 60 de ani injura de crapa peretii(si ne zice noua golani... dooh) dar la o simulare de picior face pe el :)) ntz, ntz, ntz... Acum astept prima intalnire dintre ei 2 :) Razvanel e hotarat ca daca se ia de el sa ii aplice o corectie :))

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mdea:))..bosorog prost..:))defapt mi-am scos adidasul din picior si m-am facut ca-i f*ut una:))..si dupaia..sa vezi cum alerga ca pinguinu pe scari:))..

June 28, 2007 at 2:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

fff tare...:)) as vrea sa vad faze d-astea (sau sa mi se povesteask) de 6523146 de ori pe zi... nu k mie nu mi s-au intamplat...poate si mai penale:D:P:P:P oriqm...tare raw:D=))

July 2, 2007 at 5:25 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Blogu' din tufisuri: In spatele varstei...